24 september 2011

Cindy en Kevin genieten van etentje met Roos Sterckx uit Familie

RoosCindy De Mets en haar partner Kevin Van de Kerckhove beleefden vrijdagavond de dag van hun leven. Als hoogste bieders van een ebay veiling ten voordele van de projecten van vzw Zinloos Geweld mochten ze gaan dineren in Restaurant Dali te Gent met de Gentse actrice Heidi De Grauwe alias 'Roos Sterckx' uit de televisieserie 'Familie'.

Cindy (27) is een fan van het eerste uur van 'Familie' maar ook 'Thuis' weet ze te smaken. Heidi De Grauwe volgde ze al van toen ze een rol had in 'Wittekerke'. Toen Kevin het bericht over de ebay-veiling in de krant las, wilde hij Cindy verrassen. Cindy was toen net geopereerd van een hernia. Een zware ingreep die haar nu nog steeds parten speelt. De begroeting was hartelijk en Heidi werd verrast met een mooi geschenk. Nog voor Michel Daneels, manager van restaurant Dali, het aperitief aanbood was het ijs al gebroken doordat ze afkomstig waren uit dezelfde streek en dezelfde interesses deelden. Tijdens het lekkere diner werd honderduit over koetjes en kalfjes gesproken. Pas na het dessert kwamen de vragen los over haar televisie- en theaterwerk. Cindy: "Zo'n mensen hebben ook hun privacy, dat moet je respecteren. Ik vond Heidi zeer sympathiek en tof. Ik ben heel blij dat ik deze ontmoeting heb mogen meemaken en dat ik toch veel kon vernemen over hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Het toffe vind ik dat we het goede doel hebben gesteund en er zelf ook nog een mooie extra aan hebben gehad. Wij zien het toenemende geweld, ook in onze straat in het centrum van Gent, met lede ogen aan. We leven in een welvaartstaat en hebben alle luxe die we maar kunnen wensen en toch zie je de agressie met de dag toenemen. Dat kan toch niet?! Ik ben nu ongeveer een jaar thuis en kijk verlangend uit naar de dag dat ik terug zal kunnen gaan werken want ik doe mijn job als familiaal helpster ontzettend graag. Hopelijk kan ik daarna ooit mijn grootste droom realiseren namelijk eens een dag mogen poetsen in het decor van Familie! Ook Heidi en haar partner Brecht beleefden een fijne avond: "Het was heel leuk en lekker in een gezellig kader en het waren zeer toffe mensen die er niet op uit waren om alle details van mijn privé-leven te vernemen. Integendeel. Mijn toekomstplannen? Familiekijkers zullen mij zeker nog een jaartje kunnen volgen en volgend seizoen doe ik mee in de nieuwe productie van het Vernieuwd Gents Volkstoneel." (LCG)

Van links naar rechts: Kevin Van de Kerckhove, Michel Daneels (manager restaurant Dali), Heidi De Grauwe, Carine Lapinne (medewerkster vzw Zinloos Geweld), Cindy De Mets. Fotograaf: Jeroen Van Aken. Link: http://www.zinloosgeweld.net/

Labels: , , , ,

eXTReMe Tracker
My Google AJAX Search API Application
Loading...